Bc. Adelina PAVLOVA
Master's thesis
Online marketing
Online Marketing
Abstract:
This thesis was focused on creating an advertising campaign for a company "Desired House", which produces wood. The company "Desired House" is one of the largest companies in the Altai woodworking industry engaged in harvesting and processing wood. Since 2009, one of the company's strategic directions has been the development of the wooden house building industry in the region. To this end, within …viacAbstract:
This thesis was focused on creating an advertising campaign for a company "Desired House", which produces wood. The company "Desired House" is one of the largest companies in the Altai woodworking industry engaged in harvesting and processing wood. Since 2009, one of the company's strategic directions has been the development of the wooden house building industry in the region. To this end, within …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Viktor Vojtko, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVLOVA, Adelina. Online marketing. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Commerce and Entrepreneurship
Práce na příbuzné téma
-
Multimodality and Genre Hybridism in Online Advertising of Weight Loss Supplements
Eva Čapková -
The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse
Karel URBAN -
Online advertising campaign for the “MUA KOORRINA” company
Karina Bekesheva -
Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
Romana Bocková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
On-line marketing - website promotion analysis
Omar-Nikoloz Mikeltadze
Názov
Vložil
Vložené
Práva