Projekt na zlepšení externí a interní komunikace ve Všeobecné úvěrové bance, a.s., na oddělení Fakturačního centra v Martine – Bc. Renáta KRAL'OVANSKÁ
Bc. Renáta KRAL'OVANSKÁ
Master's thesis
Projekt na zlepšení externí a interní komunikace ve Všeobecné úvěrové bance, a.s., na oddělení Fakturačního centra v Martine
The Project for improving og an external and intermal communication in General Credit Bank ( VÚB ) , stock company, Invoice department Martin.
Abstract:
Diplomová práca je zameraná na možnosti zlepšenia externej a internej komunikácie vo VÚB, a.s. , oddelenie Fakturačné centrum Martin, kde pracujem, to znamená, že práca bude vychádzať aj z mojich osobných poznatkov, ktoré som získala pri vzájomnej komunikácii medzi kolegami, exeternými dodávateľmi a odberateľmi. Pokúsim sa podať návrh na zlepšenie kominukácie,nakoľko si myslím, že v FC Marin nie je …moreAbstract:
We try to improve the presentation of bank communication ( outside an internal ) in Všeobecná úverová banka,a.s. ( General credit bank ), department Fakturačné centrum Martin ( Invoice centre Martin ). Author, of this Master thesis is working in centre for two years, so she wouls like to check out her experience with communication of this work.Keywords
Všeobecná úverová banka a.s. externá a interná komunikácia Fakturačné centrum dodávatelia odberatelia pobočka VÚB a.s. Martin ústredie účtovnícky systém Prometeus manažér štýl riadenia formy komunikácie vnútorné odbory a úseky banky finančné transakcie bankový časopis intranetová stránka banky bankové predpisy kniha pracovných postupov.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2005
Accessible from:: 13. 5. 2005
Identifier:
1731
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2005
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRAL'OVANSKÁ, Renáta. \textit{Projekt na zlepšení externí a interní komunikace ve Všeobecné úvěrové bance, a.s., na oddělení Fakturačního centra v Martine}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2005. Available from: https://theses.cz/id/zibi2y/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRAL'OVANSKÁ, Renáta. Projekt na zlepšení externí a interní komunikace ve Všeobecné úvěrové bance, a.s., na oddělení Fakturačního centra v Martine. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Milena Chomová -
Interná a externá komunikácia v podnikateľských subjektoch
Alica Staňová -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Katarína Harcsová -
Produktové portfólio komerčnej banky
Tajana Tomková