Využití mystery shoppingu v bankovnictví – Bc. Vojtěch BRABEC
Bc. Vojtěch BRABEC
Diplomová práce
Využití mystery shoppingu v bankovnictví
Application of the Mystery Shopping in banking
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá marketingovým výzkumem se zaměřením na zjištění úrovně zákaznického zážitku za pomoci využití metody mystery shoppingu a metody Net Promoter Score. Kvalita zákaznického servisu a její neustálé vylepšování je nesmírně důležitý proces, který napomáhá společnosti k úspěšnému fungování na vysoce konkurenčním trhu. První část práce poskytuje čtenáři teoretický vstup k osobnímu …víceAbstract:
This master thesis deals with marketing research focused on finding the level of customer experience using technique of mystery shopping and Net Promoter Score. The quality of customer service and its continuous improvement is extremely important process that helps the company to successfully operate in highly competitive markets. The first part of the thesis provides the reader with a theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Jana Hinke, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRABEC, Vojtěch. Využití mystery shoppingu v bankovnictví. Plzeň, 2020. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Loajalita zákazníků ve vybrané bance
Tereza TŮMOVÁ -
Spokojenost a loajalita zákazníků ve vybraném subjektu
Zuzana ZAPLETALÍKOVÁ -
Loajalita zákazníků vybrané společnosti
Eva Čechovská -
Loajalita zakazníků společnosti Dm-drogerie markt
Veronika Nevřivová -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
Nákupní chování a loajalita zákazníka na trhu kávy v České republice
Klára Galušková -
Loajalita zákazníků v poprodejních službách
Barbora Nováková -
Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku
Jitka Novotová