Analýza stravovacích služieb na Vysokej škole hotelovej v Prahe – Bc. Romana Hvorečná
Bc. Romana Hvorečná
Diplomová práce
Analýza stravovacích služieb na Vysokej škole hotelovej v Prahe
Analysis of Catering Services at The Institute of Hospitality Management in Prague
Abstract:
The purpose of this dissertation is to rate the range of catering service options at The Institute of Hospitality Management in Prague, assess their quality, and find out customer satisfaction of these services. This work is aimed at analyzing proposals that lead to improvements of the current situation. It is separated into three main parts. The first part deals with the theoretical base followed …víceAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce, je zhodnotiť rozsah ponuky stravovacích služieb na Vysokej škole hotelovej v Prahe, posúdiť ich kvalitu a zistiť spokojnosť zákazníkov s týmito službami. Práca je zameraná na spracovanie návrhov vedúcich k zlepšeniu súčasného stavu. Je rozdelená do troch základných častí. Prcá časť tvorí teoretický základ, na ktorý nadväzuje druhá, analytická časť práce. V analytickej …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13097/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Petr Studnička, PhD.
- Oponent: Ing. Zbyněk Vinš
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HVOREČNÁ, Romana. \textit{Analýza stravovacích služieb na Vysokej škole hotelovej v Prahe}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/zin2b7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Crisis Management in Hospitality, Gastronomy and Tourism
Sebastian Zahradník -
Staff and Management Language Competencies in Hospitality Establishments
Hanna Antsipenka -
Analyzing the System for Employee Training and Development in Order to Improve Service Quality in Radisson Blu Alcron Hotel in Prague
Natália Gécziová -
Managing for Quality in Hospitality
Dominika Nováková -
Sustainability in the hospitality and gastronomy industry
Nela Juhásová -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Phenomenon of Vietnamese Gastronomy in Prague
Nadezhda Novichkova -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová