Natálie Bolfová

Bakalářská práce

Responsible Brand Management

Odpovědný management značky
Anotace:
Bolfová, N. Odpovědný management značky. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato bakalářská práce se zabývá vzájemným vztahem mezi společenskou odpovědností firem a managementem značky v Českém kávovém průmyslu a je aplikována na lokální pražírnu kávy Rituale caffè. Hlavním cílem bylo na základě sekundární analýzy Českého kávového trhu s předními značkami, dvou dotazníkových šetření pro konzumenty …více
Abstract:
Bolfová, N. Responsible Brand Management. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2018. This bachelor thesis deals with the mutual relationship between corporate social responsibility and brand management in the Czech coffee industry and is applied on the local coffee-roasting plant Rituale caffè. The main aim of the thesis was, on the basis of a secondary data analysis of the Czech coffee market …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
  • Oponent: Monika Vencourová, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta