Budování značky postprodukční společnosti Bladwin Prague – Adam Levý
Adam Levý
Master's thesis
Budování značky postprodukční společnosti Bladwin Prague
Brand and Visual Representation for Post-production Company Baldwin Prague
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje problematice firemní komunikace, především oblasti značek a jejich budování. Úvodní část pojednává o teoretických východiscích brandingu, tedy zkoumá definice značky a její možné interpretace, ze kterých vychází samotný proces brandingu, jenž je v praktické části aplikován na příkladu audiovizuální postprodukční společnosti Baldwin Prague. Autor zpracovával návrh brandingu …viacAbstract:
The master thesis deals with the issues of corporate communication, especially the area of brands and their branding process. The introductory part describes the theoretical basics of branding, it examines the definition of the brand and its possible interpretations, which are the basis of the branding process itself, which is applied in the practical part of the example of the audiovisual post-production …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 8. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74159
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedúci: Stanislav Horný
- Oponent: Libor Krsek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74159
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Vizualni komunikace firmy a firemni styl
Marie Bauerová -
Vizuální komunikace a styl firem
Marie Demelová -
Vizuální styl kulturního projektu se zaměřením na hudební festivaly Rock for People a Pražské jaro.
Karolína Kloučková -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
Květa Mertová -
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
Lenka Kavuľová