Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků ve školách a školských zařízeních pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v Šumperském regionu – Stanislav MAZÁK
Stanislav MAZÁK
Diplomová práce
Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků ve školách a školských zařízeních pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v Šumperském regionu
The burnout syndrom of pedagogical workers in schools and school and schoolfacilities for students with special educational needs in region Šumperk
Anotace:
Diplomová práce pojednává o syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků ve školách a školských zařízeních pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v okrese Šumperk, přičemž cílem výzkumu bylo zjistit míru výskytu syndromu vyhoření u pedagogických pracovníků. Práce je rozdělena na teoretickou část která se zabývá klíčovými pojmy v oblasti této problematiky, jako je syndrom vyhoření, jeho prevence …víceAbstract:
The diploma thesis discusses the burnout syndrome among teaching workers in schools and school facilities for students with special educational needs in the Šumperk region, while the aim of the research was to determine the incidence of burnout syndrome among teaching workers. The thesis is divided into a theoretical part, which deals with key concepts in the field of this issue, such as burnout syndrome …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Julie Wittmannová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAZÁK, Stanislav. \textit{Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků ve školách a školských zařízeních pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v Šumperském regionu}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ziy1lu/.
Jak správně citovat práci
MAZÁK, Stanislav. Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků ve školách a školských zařízeních pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v Šumperském regionu. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Aplikované pohybové aktivity - poradenství ve speciální pedagogice / Aplikované pohybové aktivity - poradenství ve speciální pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva