Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami – Lucie ŠROMOVÁ
Lucie ŠROMOVÁ
Bachelor's thesis
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Use of the analytical-synthetic method and methods of Sfumato when working with pupils with partial disorders
Abstract:
Bakalářská práce má dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické částí se čtenář seznámí s informacemi o parciálních poruchách, o jejich typech, diagnostice, počátečním čtení, čtenářské gramotnosti a předčtenářském období. Dále se čtenář dozví o analyticko-syntetické metodě a metodě Sfumato. Praktická část je rozdělena do dvou částí: v první je kvantitativní výzkum, který zjišťuje, kterou metodu …moreAbstract:
The bachelor thesis has two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, which concerns information about disorders, their types, diagnostics, initial reading, reading literacy and pre-reading periods. Furthermore, the reader will learn about the analytical-synthetic method and the Sfumato method. The practical part is divided into two parts: the first is quantitative research, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Marie Bízková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠROMOVÁ, Lucie. \textit{Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Health and Social Sciences. 2019. Available from: https://theses.cz/id/zj38xx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠROMOVÁ, Lucie. Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social SciencesBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy - Tutorship
Theses on a related topic
-
Vstupní diagnostika pedagoga jako východisko pro reedukaci specifických poruch učení žáků na základní škole
Simona Pokorná -
Diagnostika specifických poruch motorického učení u dětí mladšího školního věku
Anežka KYVÍŘOVÁ -
Pedagogická diagnostika specifických poruch učení u žáků 1. ročníku
Jaroslava GAJDOŠOVÁ -
Neuro-vývojová terapie jako metoda při diagnostice specifických poruch učení
Nikola Slezáková -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Kateřina Mervartová -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Jana Kuldová -
Diagnostika a reedukace specifických poruch učení u dětí na 1. stupni ZŠ
Andrea Jandová -
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights