Jan ULLMANN

Bachelor's thesis

Politický marketing vybraných stran v krajských volbách se zaměřením na sociální média

Political marketing of selected political parties in regional elections with focus on social media
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na volby do krajského zastupitelstva v roce 2016 z pohledu politického marketingu. V práci byl zpracován teoretický úvodu do problematiky politického marketingu. Následně byla provedena k detailní analýze aktivity stran ODS, ČSSD, TOP 09 a hnutí ANO v sociálních médiích za období předcházející krajským volbám. Provedený výzkum zajistil data potřebná pro srovnání komunikačních …more
Abstract:
The present work is focused on the political marketing of regional elections in 2016. It consists of a theoretical introduction to the issue of political marketing, followed by a detailed analysis of activities of political parties ODS, ČSSD, TOP 09, and the political movement ANO in social media for the period before regional elections. The research was carried out to gather necessary data for comparing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michal Mičík

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ULLMANN, Jan. Politický marketing vybraných stran v krajských volbách se zaměřením na sociální média. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/