Porozumění kohezi textu u dětí ve věku 7-9 let – Bc. Kristýna BAJEROVÁ
Bc. Kristýna BAJEROVÁ
Master's thesis
Porozumění kohezi textu u dětí ve věku 7-9 let
Comprehension of Text Cohesion in children aged 7-9 years
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá psycholingvistickým tématem porozumění vybraným aspektům koheze. V teoretické části jsou popsány jak lingvistické koncepty a pojetí soudržnosti a souvislosti textu, tak i psycholingvistické poznatky o kognitivních procesech umožňujících porozumění čtenému slovu. Ve výzkumné části práce jsou představeny výsledky výzkumu dětské schopnosti porozumět referenci, elipse a lexikální …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the psycholinguistics theme of understanding selected aspects of cohesion. The theoretical part describes linguistics concepts of text coherence and cohesion as well as psycholinguistics findings on how we comprehend a text during reading. This thesis presents results of a research on children's comprehension of reference, ellipse and lexical cohesion. This research is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015
Accessible from:: 6. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Marek Nagy, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BAJEROVÁ, Kristýna. Porozumění kohezi textu u dětí ve věku 7-9 let. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Philology / General Lingvistics and Theory of Communication
Theses on a related topic
-
Vyučování koheze a kohezních prostředků
Lenka PELÍŠKOVÁ -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová -
Vývoj učebnic angličtiny řady Headway se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti čtení na úrovni B1
Kateřina Havlíková -
Bibliotéka zábavného čtení a revue Denice Jakuba Malého mezi zábavou a poučením
Marek Želísko
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights