Předškolní výuka anglického jazyka: Metoda Helen Doron – Bc. Hana Schejbalová
Bc. Hana Schejbalová
Bakalářská práce
Předškolní výuka anglického jazyka: Metoda Helen Doron
Teaching English to Very Young Learners: Helen Doron English
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o předškolní výuce anglického jazyka se zaměřením na metodu britské filoložky Helen Doron. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zmíněny současné podoby výuky anglického jazyka v České republice a výuka angličtiny je zasazena do souvislosti s Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání. Je zde také kapitola podrobněji …víceAbstract:
The thesis deals with the English language teaching of very young learners with the focus on Helen Doron method. It is divided into two parts – theoretical and practical one. In the theoretical part there is a preview of contemporary English teaching with respect to Framework educational program for pre-school education. Also several chapters describe the characteristics of the pre-school child and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i9aqm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2014
- Vedoucí: Mgr. Jana Chocholatá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Instagram as a Tool for English Language Teaching: A Case Study of Educational Profiles
Lucie Pokorná -
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
Effective Strategies for Integrating Media Literacy Education into English Language Teaching
Markéta Šebestová -
The Usage of Lapbook in Teaching English to Very Young and Young Learners
Monika Vejmělková -
A comparative study on teaching English to very young learners
Magdalena Mašková