Hodnocení obtížnosti vybraných učebnic pro první stupeň ZŠ – Tereza Hrbáčková
Tereza Hrbáčková
Diplomová práce
Hodnocení obtížnosti vybraných učebnic pro první stupeň ZŠ
Difficulty Evaluation of Selected Textbooks for Primary Schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá hodnocením obtížnosti učebnic přírodovědy pro první stupeň základní školy. Teoretická část sumarizuje poznatky o předmětu přírodověda, objasňuje základní pojmy teorie a evaluace učebnic a prezentuje vybrané výzkumy učebnic realizované v zahraničí a České republice. Praktická část je založena na kvantitativně orientovaném výzkumu, jehož cílem je vypočítat potenciální náročnost …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the evaluation of the difficulty of natural science textbooks for the first grade of primary school. The theoretical part summarizes the knowledge about the subject of natural science, explains the basic concepts of theory and evaluation of textbooks and presents selected research on textbooks conducted abroad and in the Czech Republic. The practical part is based on a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hrbáčková, Tereza. Hodnocení obtížnosti vybraných učebnic pro první stupeň ZŠ. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Názory začínajících a zkušených učitelů na využití didaktických prostředků ve výuce RJ na ZŠ
Valeria Všelichová -
Názory učitelů na výuku cizích jazyků se zaměřením na anglický jazyk u žáků 1. stupně základních škol
Anita Čechová -
Názory učitelů na školní pohybovou aktivitu žáků na 1. stupni ZŠ
Michael Bartas -
Názory učitelů mateřských škol na roli rodičů v přípravě dítěte na vstup do základní školy
Marie Ovčáčíková -
Názory učitelů na úlohu adaptačních kurzů na základních školách
Eva Mokrejšová -
Průzkum názorů učitelů přírodovědných předmětů na aktuální problémy ve výuce botanických témat na ZŠ
Michaela KOUDELKOVÁ -
Výuka problematiky ochrany obyvatelstva na základních školách na území hlavního města Prahy
Adéla Šimůnková -
Názory učitelů 1. stupně ZŠ na pohybový režim žáků
Denisa Kratochvílová