Analýza školní zralosti u dětí předškolního věku ze sociálně znevýhodněného prostředí – Bc. Zuzana Filípková
Bc. Zuzana Filípková
Bakalářská práce
Analýza školní zralosti u dětí předškolního věku ze sociálně znevýhodněného prostředí
Analysis of School Maturity in Preschool Children from Socially Disadvantaged Environment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou školní zralosti dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí a porovnáním výsledků školní zralosti těchto dětí s dětmi z majoritní společnosti. Práce je rozdělena do tří kapitol, z nichž první dvě mají teoretický charakter a jsou zpracovány na základě práce s odbornou literaturou. První kapitola vymezuje termín školní zralosti a její základní složky, které se v …víceAbstract:
This Bachelor‘s thesis focuses on the matter of school maturity of preschool children from socially disadvantaged environment and compares the results in school maturity of these children together with children of the major society. The dissertation is divided into three chapters, of which the first two chapters are theoretical and based on examination of scholarly literature. The first chapter defines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o65ue/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Prevence sociálně patologických jevů u žáků ze sociálně znevýhodněných prostředí
Čechová Čechová -
Sociálně znevýhodněné prostředí a počáteční vzdělávání dítěte
Pavla Strýčková -
Podpora a motivace žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí na základní škole
Nikola Brušáková -
Vzdělávání dítěte s lehkým mentálním postižením ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřské škole
Monika Cihlová -
Doučovací pobyt jako podpora výuky českého jazyka pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí
Irena Ihmová -
Specifika školního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Blažková -
Problematika dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí v mateřských školách
Veronika Hrdličková -
Školní preventivní program a jeho úloha při socializaci žáků pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Iva Gallová