Bc. Lukáš Vaďura
Master's thesis
Osobnost jako značka
Brand Personality
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá budováním a strategickým plánováním osobní značky. V teoretické části práce jsou na základě pohledů různých autorů formulovány pojmy a přístupy nezbytné pro definici a tvorbu značky. Zmíněné pojmy se opírají o 4 oblasti, jimiž jsou značka, osobnost, online prostředí a efektivita. Praktická část práce je věnována dotazníkovému šetření, rozhovorům, mapě tržního bojiště …moreAbstract:
This master thesis is engaged in strategic planning of the personal brand building. In the theoretical part of the thesis, terms are formulated on the basis of the views of various authors necessary for brand definiton and creation. These terms rely on 4 areas, such as brand, personality, online environments, and efficiency. Practical part is devoted to questionnaire survey, interviews, market battlefield …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vaďura, Lukáš. Osobnost jako značka. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.
Nikola Fránová -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová