Bc. Lukáš Vaďura

Master's thesis

Osobnost jako značka

Brand Personality
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá budováním a strategickým plánováním osobní značky. V teoretické části práce jsou na základě pohledů různých autorů formulovány pojmy a přístupy nezbytné pro definici a tvorbu značky. Zmíněné pojmy se opírají o 4 oblasti, jimiž jsou značka, osobnost, online prostředí a efektivita. Praktická část práce je věnována dotazníkovému šetření, rozhovorům, mapě tržního bojiště …more
Abstract:
This master thesis is engaged in strategic planning of the personal brand building. In the theoretical part of the thesis, terms are formulated on the basis of the views of various authors necessary for brand definiton and creation. These terms rely on 4 areas, such as brand, personality, online environments, and efficiency. Practical part is devoted to questionnaire survey, interviews, market battlefield …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vaďura, Lukáš. Osobnost jako značka. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications