Bc. Lukáš Vaďura

Master's thesis

Osobnost jako značka

Brand Personality
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá budováním a strategickým plánováním osobní značky. V teoretické části práce jsou na základě pohledů různých autorů formulovány pojmy a přístupy nezbytné pro definici a tvorbu značky. Zmíněné pojmy se opírají o 4 oblasti, jimiž jsou značka, osobnost, online prostředí a efektivita. Praktická část práce je věnována dotazníkovému šetření, rozhovorům, mapě tržního bojiště …viac
Abstract:
This master thesis is engaged in strategic planning of the personal brand building. In the theoretical part of the thesis, terms are formulated on the basis of the views of various authors necessary for brand definiton and creation. These terms rely on 4 areas, such as brand, personality, online environments, and efficiency. Practical part is devoted to questionnaire survey, interviews, market battlefield …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vaďura, Lukáš. Osobnost jako značka. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications