Moderní technologie v e-learningu – Barbora Kubičková
Barbora Kubičková
Diplomová práce
Moderní technologie v e-learningu
Modern technologies in e-learning
Anotace:
Tato diplomová práce se v teoretické části věnuje vzdělávacím teoriím, formám vzdělávání, vývoji a druhům e-learningu. Dále představuje nové on-line technologie ve vzdělání, klady a zápory, jež on-line vzdělávání přináší a jeho trendy (princip gamifikace, sociální learning, MOOCs a další). Tento teoretický základ je nezbytně nutný pro chápání principů fungování on-line vzdělávání, a tak porozumění …víceAbstract:
This thesis is focused on the educational theories, forms of training, development and types of e - learning. Then there are mentioned new online educational technologies, pros and cons of on-line learning and its trends (gamification, social learning, MOOCs, etc.). This theoretical knowledge is necessary for understanding the principles of the on-line education and importance of massive open online …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44321
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2015
- Vedoucí: Markéta Kubálková
- Oponent: František Dalecký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44321
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Ritualizované chování dětí předškolního věku v procesu sociálního učení: Výzkum v mateřských školách Plzeňského kraje. Klíčová slova (Key Words): Ritual, Ritualized Behavior, Social Learning, Evolution, Evolutionary Perspective, Imitation as a Form of Social Learning
Ilona KAŠOVÁ -
Design and Gamification of BioMedVis Learning Platform
Monika Kuchyňová -
Analysis of Potential Benefits of Using Gamification in English Learning in a High-school Educational Context
Johana Ringelová