Utváření identity v kyberprostoru na příkladu sociální sítě Instagram – Bc. Táňa Breczková
Bc. Táňa Breczková
Diplomová práce
Utváření identity v kyberprostoru na příkladu sociální sítě Instagram
Building identity in cyberspace in case of Instagram social network
Anotace:
Sociální média již neodmyslitelně patří do každodenního života soudobé společnosti. Sociální bariéry se díky nim odstraňují a vznikají nové prostory pro sebeprezentaci. Jedním z nich je sociální platforma Instagram. Instagram byl původně navržen pro sdílení fotografií, dnes zde můžeme také sdílet krátká videa. Pro uživatele této platformy je to výzva k vytvoření nové identity. Tuto identitu tvoří prostřednictvím …víceAbstract:
Social media are essentials of everyday life in contemporary society. They have the power to eliminate social barriers and they create new environment for self-presentation. One of them is social network Instagram. Instagram was originally launched for sharing photos, but nowadays we can also share videos there. For users of this platform this means an opportunity to build new identity. This identity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n6dqc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2018
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavlína Míčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Sebeprezentace v působišti sociálních sítí jako snaha o dokonalé já
Kristýna Bezděková -
Vnímání soukromí na sociální síti Instagram pohledem uživatelů
Markéta Křečková -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Identity within the European Self-sovereign Identity Framework
Filip Vašš -
Politika identity hnutí Generace identity a alt-right: Komparativní případová studie
Tomáš Hošek -
Hudba a identita: Spôsob utvárania identity medzi nasledovníkmi Žiarislava
Michal Puchovský -
Vytlačování (jiho)moravské identity identitou Kraje Vysočina na území okresu Třebíč
Jan Mikoláš -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová