Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu – Kristýna Brožková
Kristýna Brožková
Diplomová práce
Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
The influcence of CSR on Consumer Buying Behaviour and Brand Image in the cosmetics industry
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje problematice společenské odpovědnosti firem a jejího dopadu na brand image a nákupní chování v kosmetickém průmyslu. Cílovou skupinou této práce jsou ženy z generace millennials. Teoretická část této práce popisuje termín společenské odpovědnosti firem a jeho vývoj, stejně tak jako jeho vztah k brand image a nákupnímu chování. V rámci aplikační části této práce jsou představeny …víceAbstract:
This master thesis is focused on the topic of Corporate Social Responsibility and its effects on brand image and consumer buying behaviour in the cosmetics industry. The target group of this thesis are women members of the millennial generation. The theoretical part of this thesis describes the term of corporate social responsibility and its development, as well as its relationship to brand image and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78692
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2020
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Kristýna Walzelová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78692
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia