Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu – Kristýna Brožková
Kristýna Brožková
Master's thesis
Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
The influcence of CSR on Consumer Buying Behaviour and Brand Image in the cosmetics industry
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje problematice společenské odpovědnosti firem a jejího dopadu na brand image a nákupní chování v kosmetickém průmyslu. Cílovou skupinou této práce jsou ženy z generace millennials. Teoretická část této práce popisuje termín společenské odpovědnosti firem a jeho vývoj, stejně tak jako jeho vztah k brand image a nákupnímu chování. V rámci aplikační části této práce jsou představeny …moreAbstract:
This master thesis is focused on the topic of Corporate Social Responsibility and its effects on brand image and consumer buying behaviour in the cosmetics industry. The target group of this thesis are women members of the millennial generation. The theoretical part of this thesis describes the term of corporate social responsibility and its development, as well as its relationship to brand image and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78692
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2020
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Kristýna Walzelová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78692
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić