Bc. Romana Snášelová

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace při otevírání obchodního centra STOP.SHOP.

Marketing Communications Project for Opening of STOP.SHOP. Shopping Center
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingového komunikačního plánu při ote-vírání obchodního centra, včetně programu v den slavnostního otevření.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Dále se práce zabývá etapami, formami a typy reklamních kampaní a rovněž definicí, historií, lokalizací …more
Abstract:
This master thesis will propose a marketing communications plan for a shopping center. It will also include a detailed proposal of the shopping center?s opening day programming. The thesis is divided into a theoretical and practical section. The theoretical section will discuss the process of marketing and marketing communication. It will then move to dis-cuss the stages, forms and types of advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Snášelová, Romana. Projekt marketingové komunikace při otevírání obchodního centra STOP.SHOP.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe