Ing. Lucie Guzyová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie a plán nákupního centra

The marketing strategy and plan of the shopping centre
Abstract:
Tato bakalářská práce podrobně rozebírá podstatu a metody tvorby účinné marketingové strategie a zároveň se detailně zabývá všemi prvky potřebnými pro sestavení marketingového plánu, to vše s konkrétním zaměřením na subjekt nákupního centra. První část bakalářské práce řeší teorii této problematiky, jako např.: význam marketingové strategie a její členění, tvorbu strategických cílů a poslání, podstatu …more
Abstract:
This bachelor thesis analyses closely the principle and methods of making an effective marketing strategy and the necessary elements of a marketing plan, all of which specifically focus on the shopping center. The first part of this thesis addresses the theory of this issue, such as: the importance of marketing strategy and its structure, making strategic goals and mission, the principle of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2010
  • Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní