Marketingová strategie a plán nákupního centra – Ing. Lucie Guzyová
Ing. Lucie Guzyová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie a plán nákupního centra
The marketing strategy and plan of the shopping centre
Anotácia:
Tato bakalářská práce podrobně rozebírá podstatu a metody tvorby účinné marketingové strategie a zároveň se detailně zabývá všemi prvky potřebnými pro sestavení marketingového plánu, to vše s konkrétním zaměřením na subjekt nákupního centra. První část bakalářské práce řeší teorii této problematiky, jako např.: význam marketingové strategie a její členění, tvorbu strategických cílů a poslání, podstatu …viacAbstract:
This bachelor thesis analyses closely the principle and methods of making an effective marketing strategy and the necessary elements of a marketing plan, all of which specifically focus on the shopping center. The first part of this thesis addresses the theory of this issue, such as: the importance of marketing strategy and its structure, making strategic goals and mission, the principle of marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yb1hc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedúci: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Rise of the Suffragette Movement in the Relation to the Culture of Shopping
Denisa Werthanová -
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
The Role of eTrust in Online Shopping in the Czech Republic among University Students
Viktor Ustyanovič -
Moravská Ostrava versus Nová Karolina, mrtvé centrum versus živé centrum
Vladimíra JANDOVÁ -
Malé obchodní centrum
Barbora Viazaničková -
Analýza a návrh řešení Business intelligence pro obchodní centrum
Mariia Shevchenko -
Sportovně - obchodní centrum
Daniel Vozák -
Porovnanie kvality služieb kaviarní v nákupnom centre
Adrián Klieštik