Marketingové metody v aplikacích Google – Bc. Juraj Barťák
Bc. Juraj Barťák
Diplomová práce
Marketingové metody v aplikacích Google
Marketing methods in Google applications
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to familiarize the reader with Google, specifically with marketing methods used in Google Apps. In the second part, thesis explains methods of using Google Apps on the example of particular company - SunSoft plus s.r.o.. Based on the acquired knowledge, it was possible to evaluate the overall quality and efficiency of the internet advertising of SunSoft plus s.r.o …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce bolo oboznámiť čitateľa so spoločnosťou Google a špeciálne sa zamerať na marketingové metódy využívané v aplikáciách od Google. V druhej časti práca vysvetľuje postupy a metódy používania aplikácií od Google na príklade konkrétnej firmy - SunSoft plus s.r.o.. Na základe získaných poznatkov, sa hodnotila celková kvalita a efektivita internetovej reklamy podniku SunSoft plus s …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/duxju/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2017
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
The analysis of company business processes
Mikhail Monashev -
Financial Analysis of Business Plan
Forough Raoufiboroujeni -
Business analýza informačního systému pro evidenci akcionářů
Adam Dorňák -
Application of Machine Learning and Data Mining with Python for Business Analysis.
Md Faisal Ibn Haque -
Agri-Food system business analysis and impact assessment on rice value chain in West Africa-Nigeria
Rico Lionel Senanmi Amoussouhoui -
Developing an Inbound Marketing Strategy for a Small Enterprise
Andrea Melissa Mejía Rodezno -
Vybrané interaktivní aplikace Google a encyklopedie Wikipedia z pohledu Web 2.0
Vladimír Jelínek