Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy. SWOT analýza. (Analýza slabých a silných stránek, příležitostí a rizik rozvoje cestovního ruchu.) – Mgr. Ladislav SUDÍK
Mgr. Ladislav SUDÍK
Bakalářská práce
Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy. SWOT analýza. (Analýza slabých a silných stránek, příležitostí a rizik rozvoje cestovního ruchu.)
Marketing of tourism in the tourist region of East Bohemia - SWOT analysis
Anotace:
Cílem této práce je SWOT analýza marketingu cestovního ruchu na území turistického regionu Východní Čechy. Teoretická část se zabývá úlohou marketingu ve službách, definuje turistický ruch a rozdělení ČR na turistické regiony. Praktická část této práce se pokouší srozumitelně a v přiměřeném rozsahu analyzovat jednotlivé problémové okruhy a naznačit jejich další možné systémové řešení.Abstract:
The thesis focuses on the SWOT analysis of the tourism marketing in the tourist region of East Bohemia. The theoretical part considers the role of marketing in the service industry, defines tourism and divides the Czech Republic into tourist regions. The practical part tries to analyse in a comprehensive way individual issues and shows their possible system solutions.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2687
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SUDÍK, Ladislav. \textit{Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy. SWOT analýza. (Analýza slabých a silných stránek, příležitostí a rizik rozvoje cestovního ruchu.)}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/zkvjc0/.
Jak správně citovat práci
SUDÍK, Ladislav. Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy. SWOT analýza. (Analýza slabých a silných stránek, příležitostí a rizik rozvoje cestovního ruchu.). Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová -
Sociální marketing v cestovním ruchu v regionu Beskydy
Sandra Khazri -
Marketing regionu Rakovnicko jako turistické destinace
Radka POCHMANOVÁ -
Marketing jako nástroj regionálního rozvoje Libereckého kraje se zaměřením na cestovní ruch
Šárka Boučková -
Cestovní ruch České republiky se zaměřením na region Berounsko
Jakub Kleindienst -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec -
Vliv blogerů a vloggerů na cestovní ruch
Vašatová Vašatová -
Cestovní ruch v NP Podyjí
Eva Holcnerová