Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy. SWOT analýza. (Analýza slabých a silných stránek, příležitostí a rizik rozvoje cestovního ruchu.) – Mgr. Ladislav SUDÍK
Mgr. Ladislav SUDÍK
Bachelor's thesis
Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy. SWOT analýza. (Analýza slabých a silných stránek, příležitostí a rizik rozvoje cestovního ruchu.)
Marketing of tourism in the tourist region of East Bohemia - SWOT analysis
Abstract:
Cílem této práce je SWOT analýza marketingu cestovního ruchu na území turistického regionu Východní Čechy. Teoretická část se zabývá úlohou marketingu ve službách, definuje turistický ruch a rozdělení ČR na turistické regiony. Praktická část této práce se pokouší srozumitelně a v přiměřeném rozsahu analyzovat jednotlivé problémové okruhy a naznačit jejich další možné systémové řešení.Abstract:
The thesis focuses on the SWOT analysis of the tourism marketing in the tourist region of East Bohemia. The theoretical part considers the role of marketing in the service industry, defines tourism and divides the Czech Republic into tourist regions. The practical part tries to analyse in a comprehensive way individual issues and shows their possible system solutions.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier:
2687
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SUDÍK, Ladislav. \textit{Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy. SWOT analýza. (Analýza slabých a silných stránek, příležitostí a rizik rozvoje cestovního ruchu.)}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/zkvjc0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SUDÍK, Ladislav. Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy. SWOT analýza. (Analýza slabých a silných stránek, příležitostí a rizik rozvoje cestovního ruchu.). Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová -
Sociální marketing v cestovním ruchu v regionu Beskydy
Sandra Khazri -
Marketing regionu Rakovnicko jako turistické destinace
Radka POCHMANOVÁ -
Marketing jako nástroj regionálního rozvoje Libereckého kraje se zaměřením na cestovní ruch
Šárka Boučková -
Cestovní ruch České republiky se zaměřením na region Berounsko
Jakub Kleindienst -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec -
Vliv blogerů a vloggerů na cestovní ruch
Vašatová Vašatová -
Cestovní ruch v NP Podyjí
Eva Holcnerová