Mgr. Ladislav SUDÍK

Bachelor's thesis

Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy. SWOT analýza. (Analýza slabých a silných stránek, příležitostí a rizik rozvoje cestovního ruchu.)

Marketing of tourism in the tourist region of East Bohemia - SWOT analysis
Abstract:
Cílem této práce je SWOT analýza marketingu cestovního ruchu na území turistického regionu Východní Čechy. Teoretická část se zabývá úlohou marketingu ve službách, definuje turistický ruch a rozdělení ČR na turistické regiony. Praktická část této práce se pokouší srozumitelně a v přiměřeném rozsahu analyzovat jednotlivé problémové okruhy a naznačit jejich další možné systémové řešení.
Abstract:
The thesis focuses on the SWOT analysis of the tourism marketing in the tourist region of East Bohemia. The theoretical part considers the role of marketing in the service industry, defines tourism and divides the Czech Republic into tourist regions. The practical part tries to analyse in a comprehensive way individual issues and shows their possible system solutions.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier: 2687

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2006
  • Supervisor: PhDr. Magda Gregarová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SUDÍK, Ladislav. Marketing cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Čechy. SWOT analýza. (Analýza slabých a silných stránek, příležitostí a rizik rozvoje cestovního ruchu.). Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.