Marketingová strategie společnosti SIVAK medical technology s.r.o. – Klára Gümplová
Klára Gümplová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti SIVAK medical technology s.r.o.
Marketing strategy of company SIVAK medical technology s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice marketingu ve vybraném podniku. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou strategii ve firmě SIVAK medical technology s.r.o. a navrhnout vhodná řešení pro zlepšení marketingu firmy. Teoretická část práce se zabývá přehledem problému marketingu, definicemi a tvorbou strategie. Aplikační část je zaměřena na analýzu stávající situace v dané firmě, kde je …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB9633
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GÜMPLOVÁ, Klára. \textit{Marketingová strategie společnosti SIVAK medical technology s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/zl0z5l/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finanční management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci
Zdeňka Eichlerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP
Slávka Matějková -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights