Marketingová strategie společnosti SIVAK medical technology s.r.o. – Klára Gümplová
Klára Gümplová
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti SIVAK medical technology s.r.o.
Marketing strategy of company SIVAK medical technology s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice marketingu ve vybraném podniku. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou strategii ve firmě SIVAK medical technology s.r.o. a navrhnout vhodná řešení pro zlepšení marketingu firmy. Teoretická část práce se zabývá přehledem problému marketingu, definicemi a tvorbou strategie. Aplikační část je zaměřena na analýzu stávající situace v dané firmě, kde je …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9633
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie s důrazem na komunikační mix a následnou implementaci
Zdeňka Eichlerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP
Slávka Matějková -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík
Název
Vložil
Vloženo
Práva