Analýza využívání a porozumění složkám neverbální komunikace – Mgr. Jana Bušková
Mgr. Jana Bušková
Bachelor's thesis
Analýza využívání a porozumění složkám neverbální komunikace
Analysis of the use and understanding of nonverbal communication components
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou využívání a porozumění složkám neverbální komunikace. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První kapitola je věnovaná žáku s narušenou komunikační schopností, obecným popisem narušené komunikační schopnosti a vzděláním žáka. Druhá kapitola je zaměřená celkově na komunikace, převážně na neverbální komunikaci a její …moreAbstract:
This thesis analyzes the use and understanding of the components of nonverbal communication. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part consists of two chapters. The first chapter is devoted to the pupil with impaired communication skills, general description of impaired communication skills and education of this pupil. The second chapter focuses on the overall communication …moreKeywords
komunikace verbální komunikace neverbální komunikace řeč těla narušená komunikační schopnost žák s narušenou komunikační schopností žák intaktní integrace inkluze podpůrná opatření communication verbal communication nonverbal communication body language impaired communication skills pupils with impaired communication skills intact pupils integration inclusion support measures
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ak5m5/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2012
- Supervisor: PhDr. Mgr. Pavla Sychrová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education - Communication Techniques
Theses on a related topic
-
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Možnosti podpory dětí s narušenou komunikační schopností s odkladem školní docházky z pohledu rodičů a pedagogů
Petra Klašková -
Komunikace rodičů s dětmi s narušenou komunikační schopností - koktavostí
Adéla Rezková -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Postoje a očekávání rodičů žáků s narušenou komunikační schopností a rodičů žáků s tělesným postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Lucie KUBICZKOVÁ -
Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana JUŘICOVÁ -
Nástroje pro práci s dětmi s narušenou komunikační schopností a jejich ověření
Rosalie SLABÁ -
Spolupráce MŠ a logopeda při práci s dítětem s narušenou komunikační schopností
Nikol Kokrdová