Analýza využívání a porozumění složkám neverbální komunikace – Mgr. Jana Bušková
Mgr. Jana Bušková
Bakalářská práce
Analýza využívání a porozumění složkám neverbální komunikace
Analysis of the use and understanding of nonverbal communication components
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou využívání a porozumění složkám neverbální komunikace. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První kapitola je věnovaná žáku s narušenou komunikační schopností, obecným popisem narušené komunikační schopnosti a vzděláním žáka. Druhá kapitola je zaměřená celkově na komunikace, převážně na neverbální komunikaci a její …víceAbstract:
This thesis analyzes the use and understanding of the components of nonverbal communication. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part consists of two chapters. The first chapter is devoted to the pupil with impaired communication skills, general description of impaired communication skills and education of this pupil. The second chapter focuses on the overall communication …víceKlíčová slova
komunikace verbální komunikace neverbální komunikace řeč těla narušená komunikační schopnost žák s narušenou komunikační schopností žák intaktní integrace inkluze podpůrná opatření communication verbal communication nonverbal communication body language impaired communication skills pupils with impaired communication skills intact pupils integration inclusion support measures
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ak5m5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Pavla Sychrová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Možnosti podpory dětí s narušenou komunikační schopností s odkladem školní docházky z pohledu rodičů a pedagogů
Petra Klašková -
Komunikace rodičů s dětmi s narušenou komunikační schopností - koktavostí
Adéla Rezková -
Proces reedukace žáka s narušenou komunikační schopností v Základní škole a Praktické škole SVÍTÁNÍ, o.p.s.
Nikola Chmelíková -
Postoje a očekávání rodičů žáků s narušenou komunikační schopností a rodičů žáků s tělesným postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Lucie KUBICZKOVÁ -
Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana JUŘICOVÁ -
Nástroje pro práci s dětmi s narušenou komunikační schopností a jejich ověření
Rosalie SLABÁ -
Spolupráce MŠ a logopeda při práci s dítětem s narušenou komunikační schopností
Nikol Kokrdová