Analýza kupního chování spotřebitele - volba výrobního programu u společnosti TIPO – Bc. Vendula Holubjáková
Bc. Vendula Holubjáková
Bachelor's thesis
Analýza kupního chování spotřebitele - volba výrobního programu u společnosti TIPO
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování u zvolené společnosti – Průka Radek - TIPO Český Krumlov. V teoreticko-metodoligické části této práce bude uvedena základní definice klíčových slov a dalších důležitých pojmů, tak jak je uvádějí jednotliví autoři. Zvolenými metodami pro aplikační část byly: metoda šetření (písemné dotazování) a kvalitativní metoda (rozhovor). Zkoumaný soubor …viacAbstract:
Bachelor‘s thesis analyzes by customer‘s behavior for the selected company, Průka Radek - TIPO Český Krumlov. In the theoretically- methodology section of this paper will be set out basic definitions of key words and other important concepts, as expressed by individual authors. The methods for the application of the method (query) and writing a qualitative method (interview). In the file people comes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/h8lqt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Bc. Denisa Platková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLUBJÁKOVÁ, Vendula. \textit{Analýza kupního chování spotřebitele - volba výrobního programu u společnosti TIPO}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/zl62pg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Impact of labeling and package on customer decision making in cosmetics industry
Dinara Mangusheva -
Redesign of the Production Planning Process for the Selected Division
Nihal Ahmed -
Vliv věrnostních programů na spotřebitelské chování na trhu módy
Huda Abdulla -
Komunikační program značky
Elizaveta Abbasova -
Analýza spotřebitelského chování studentů v rámci výměnných programů
Nela Jana Křížková -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček