Yernar Fazylov

Bakalářská práce

Analýza marketingového prostředí RK pro vybrané prvky strategie HAMÉ s.r.o.

Analysis of the marketing environment of the Republic of Kazakhstan for selected elements of the strategy HAMÉ Ltd.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provádění analýzy pro určení míry souladu mezi intranacionální obchodní strategii HAMÉ s.r.o. a marketingovým prostředí země, která patří do teritorialní sféry pusobení společnosti, Republiky Kazachstán. Metodický aparát pro provádění analýzy byl čerpán z odborné literatury. Skladá se z klasifikace jednotlivých prvků marketingového prostředí každé země, pak následují …více
Abstract:
The main aim of this Thesis is to find out if specific elements in international buisness strategy of HAMÉ Ltd. are suitable for marketing enviroment of the country, which belongs to the sphere of influience of HAMÉ Ltd. This country is Republic of Kazakhstan. Metodology for analysis was taken from specialised literature. It consists of classification of individual elements of marketing enviroment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31766