Analýza marketingového prostředí RK pro vybrané prvky strategie HAMÉ s.r.o. – Yernar Fazylov
Yernar Fazylov
Bakalářská práce
Analýza marketingového prostředí RK pro vybrané prvky strategie HAMÉ s.r.o.
Analysis of the marketing environment of the Republic of Kazakhstan for selected elements of the strategy HAMÉ Ltd.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provádění analýzy pro určení míry souladu mezi intranacionální obchodní strategii HAMÉ s.r.o. a marketingovým prostředí země, která patří do teritorialní sféry pusobení společnosti, Republiky Kazachstán. Metodický aparát pro provádění analýzy byl čerpán z odborné literatury. Skladá se z klasifikace jednotlivých prvků marketingového prostředí každé země, pak následují …víceAbstract:
The main aim of this Thesis is to find out if specific elements in international buisness strategy of HAMÉ Ltd. are suitable for marketing enviroment of the country, which belongs to the sphere of influience of HAMÉ Ltd. This country is Republic of Kazakhstan. Metodology for analysis was taken from specialised literature. It consists of classification of individual elements of marketing enviroment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31766
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Václav Stříteský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31766
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internacionální marketing firmy l´OREAL
Ondřej Machek -
Internacionální marketing vývozu českého piva Rychtář
Helena Makovská -
Nástroje a formy marketingu institucí EU
Petr Ulbrich -
Internacionální marketingové aktivity společnosti Mondeléz na vybraných trzích
Ondřej Švarc -
Marketingová komunikace v internacionálním marketingu
Lenka Šíšová -
Internacionální marketingové aktivity firmy ARKU Maschinenbau GmbH v období krize
Petr Kolář -
Internacionální marketingový mix poradenské firmy
Blanka Brychcová -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil