Optimalizační techniky v Unreal Enginu 4 – Lukáš Moravec
Lukáš Moravec
Bachelor's thesis
Optimalizační techniky v Unreal Enginu 4
Optimization Techniques in Unreal Engine 4
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na možnosti a techniky optimalizace v Unreal Enginu 4, při vytváření realisticky vypadající vizualizace. V teoretické části se práce zabývá materiály, možnosti použití materiálů v Unreal Enginu 4, osvětlovacími technikami, na kterou navazuje praktická část, v níž jsou tyto možnosti a techniky demonstrovány na jednotlivých ukázkách. Součástí práce je i popis problému materiálu …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on the possibilities and techniques of optimization in Unreal Engine 4, while creating a realistic-looking visualization. The theoretical part deals with materials, the possibilities of using materials in Unreal Engine 4, lighting techniques, which is followed by a practical part, in which these possibilities and techniques are demonstrated in individual examples. Part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/140592
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedúci: Martin Němec
- Oponent: Tomáš Fabián
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / odbor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Využití open air jevišť pro potřeby letní scény repertoárového divadla
Vojtěch Fišera -
Composite material based on polymer fibers/Ag NPs: A design of new functional material for antibacterial applications
Zuzana Konvičková -
Study Material for System Development in C#
Dominik Lašo -
Use of Platform Configuration Registers to control cryptographic material
Nikola Šedivcová -
Simulation of multiphysics phenomena in plasma sources for material applications
Martin Kubečka -
Construction Material Calculator
Jakub Šušlík -
Joc de taula com a material didàctic a la classe de català
Tatiana Pronenko -
La fraseología en la enseñanza de ELE: Una propuesta de material didáctico que complementa el manual Aula internacional 2, 3 Nueva edición
Tereza Šandová