Ing. Libor Bulička
Bakalářská práce
Systém CRM v malém podniku
CRM System in the Small Company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na posouzení CRM systému (řízení vztahů se zákazníky) v malém podniku Valašské krabičky. V teoretické části je podrobně popsán marketingový mix, marketingová komunikace a problematika CRM systémů. V praktické části je popsán a analyzován podnik Valašské krabičky a na základě těchto analýz je proveden návrh na vhodné řešení pomocí CRM systému.Abstract:
The bachelor thesis is focused on the assessment of CRM (customer relationship management) in small company Valašské krabičky. In the theoretical section is detailed descripted marketing mix, marketing communications and CRM systems issues. The practical part describes and analysed company Valašské krabičky and on the basis of these analyses is performed proposals for appropriate solutions using CRM …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/rsrwt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vojtěch Tamáš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace na sociální síti Facebook v oblasti food marketingu zdravé výživy
Kateřina Měntielová -
Marketingová komunikace ve firmě Zdravé opalování
Eliška BRAUNOVÁ -
Vliv marketingové komunikace na zdravý životní styl české společnosti
Jana Foukalová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Kateřina Vojtová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace studia Mazaná kočka
Eva Rácová -
Aktuální a budoucí vývojový trend zdravého životního stylu, jako silného nástroje marketingové komunikace společnosti Decathlon
Lukáš Wodecki