Bc. Kristina Svobodová, DiS.

Bachelor's thesis

Úspěšnost firmy Baťa na trhu v České republice

The success of Bata brand on the market in the Czech Republic
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vnímáním značky Baťa dnešními spotřebiteli a zaměstnanci. První část bakalářské práce charakterizuje značku ve vztahu k produktu, firmu Baťa a problematiku vlivu identity značky na úspěšnost firmy. Finanční charakteristika firmy vychází z výročních zpráv firmy. Výsledková část závěrečné práce popíše a analyzuje dotazníkové šetření zákaznického vnímání značky Baťa. Cílem bakalářské …more
Abstract:
This thesis deals with the perception of the Bata brand by today's consumers and employees. The first part of the thesis characterizes the mark in relation to products, the company Bata and the issue of the impact of brand identity on the success of the company. The financial characteristics of the company based on the annual reports of the company. Results of the thesis describes and analyzes the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Jiří Zahrádka
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní