Úspěšnost firmy Baťa na trhu v České republice – Bc. Kristina Svobodová, DiS.
Bc. Kristina Svobodová, DiS.
Bachelor's thesis
Úspěšnost firmy Baťa na trhu v České republice
The success of Bata brand on the market in the Czech Republic
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vnímáním značky Baťa dnešními spotřebiteli a zaměstnanci. První část bakalářské práce charakterizuje značku ve vztahu k produktu, firmu Baťa a problematiku vlivu identity značky na úspěšnost firmy. Finanční charakteristika firmy vychází z výročních zpráv firmy. Výsledková část závěrečné práce popíše a analyzuje dotazníkové šetření zákaznického vnímání značky Baťa. Cílem bakalářské …viacAbstract:
This thesis deals with the perception of the Bata brand by today's consumers and employees. The first part of the thesis characterizes the mark in relation to products, the company Bata and the issue of the impact of brand identity on the success of the company. The financial characteristics of the company based on the annual reports of the company. Results of the thesis describes and analyzes the …viacKľúčové slová
Firma Baťa obuv značka logo slogan reklama nadace univerzita Zlín. The company shoes brand advertising foundation university Zlin.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/elimo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Jiří Zahrádka
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
The Proposal of Key Performance Indicators Management to Achieve the Defined Financial Objectives of the Selected Company
Barbora Petrželová -
The Expansion of the Company Pošta bez hranic on the Hungarian Market
Natálie Křepelková -
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
Aitolkyn Abdigali -
An Economic Analysis of the Development of a Selected Company before and during the COVID-19 Crisis
Jakub Paterna -
Strategic Tax Plan for the Company Ecopetrol, in Accordance with the Colombia Tax Reform 2022
Gustavo Garcia Becerra -
The project of the Economic Value Added implementation into the management of the company XY s.r.o. in order to raise its economic performance
Iva HOVĚZÁKOVÁ -
The Project of Inventory Audit Using Selected Inventory Methods for the Chosen Company
Rashad Karimov -
Advertising in Lingua Franca: English Versions of Czech University Web Sites
Barbora ŠEBESTOVÁ