Bc. Kristina Svobodová, DiS.

Bakalářská práce

Úspěšnost firmy Baťa na trhu v České republice

The success of Bata brand on the market in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vnímáním značky Baťa dnešními spotřebiteli a zaměstnanci. První část bakalářské práce charakterizuje značku ve vztahu k produktu, firmu Baťa a problematiku vlivu identity značky na úspěšnost firmy. Finanční charakteristika firmy vychází z výročních zpráv firmy. Výsledková část závěrečné práce popíše a analyzuje dotazníkové šetření zákaznického vnímání značky Baťa. Cílem bakalářské …více
Abstract:
This thesis deals with the perception of the Bata brand by today's consumers and employees. The first part of the thesis characterizes the mark in relation to products, the company Bata and the issue of the impact of brand identity on the success of the company. The financial characteristics of the company based on the annual reports of the company. Results of the thesis describes and analyzes the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Jiří Zahrádka
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní