Ing. Nikola Pragerová

Bakalářská práce

Marketingový výzkum vybrané firmy

Using marketing research firm selected, in some areas (research overall market situation, perception of the environment research company, product, pricing, distribution, promotion, etc.)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zpracováním marketingového výzkumu dopravní společnosti ČSAD AUTOBUSY České Budějovice a.s. Teoreticko-metodologická část je zaměřena na význam marketingu, marketingového mixu a především marketingového výzkumu, jeho techniky a metody. V aplikační části je zprvu představena společnost, následuje představení projektu se shromážděním dat včetně vlastního výzkumu a interpretace …více
Abstract:
The bachelor thesis discusses the process of marketing research in the transport company ČSAD AUTOBUSY České Budějovice a.s. The theoretical and methodological part presents a fundamental theory of marketing, marketing mix and marketing research, its methods and techniques. The application part initially introduces the company and is followed by a presentation of the project with gathering data, including …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
  • Vedoucí: doc. RNDr. Jaroslav Stuchlý, CSc.
  • Oponent: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma