Ing. Nikola Pragerová
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum vybrané firmy
Using marketing research firm selected, in some areas (research overall market situation, perception of the environment research company, product, pricing, distribution, promotion, etc.)
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zpracováním marketingového výzkumu dopravní společnosti ČSAD AUTOBUSY České Budějovice a.s. Teoreticko-metodologická část je zaměřena na význam marketingu, marketingového mixu a především marketingového výzkumu, jeho techniky a metody. V aplikační části je zprvu představena společnost, následuje představení projektu se shromážděním dat včetně vlastního výzkumu a interpretace …moreAbstract:
The bachelor thesis discusses the process of marketing research in the transport company ČSAD AUTOBUSY České Budějovice a.s. The theoretical and methodological part presents a fundamental theory of marketing, marketing mix and marketing research, its methods and techniques. The application part initially introduces the company and is followed by a presentation of the project with gathering data, including …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/j5mwn/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2017
- Supervisor: doc. RNDr. Jaroslav Stuchlý, CSc.
- Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Data-Driven Marketing Strategies: Optimizing Dental Supply Marketing Through Cluster Analysis
Simona Sládková -
Global marketing and local culture
Adam Steger -
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Spokojenost zákazníků RegioJet a.s. s kvalitou poskytovaných služeb na vybrané železniční lince
Adéla Koupá