Bc. Aneta Schmidlová

Bachelor's thesis

Obsahová komunikace vybraných knihkupectví prostřednictvím sociálních médií

Content communication of selected bookstores on social media
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá obsahovou komunikací vybraných knihkupectví prostřednictvím sociálních médií. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část vychází z odborné literatury a informuje o stavu knižního trhu v České republice. Dále poskytuje vhled do problematiky obsahového marketingu, vysvětluje specifika komunikačních kanálů a poukazuje na potřebu obsahové strategie pro efektivní komunikaci …more
Abstract:
The bachelor’s thesis deals with the content communication of selected bookstores through social media. The work is divided into two parts. The theoretical part is based on academic literature and informs about the state of the book market in the Czech Republic. The work also provides insight into the issue of content marketing, explains the specifics of communication channels and points to the need …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2023
  • Supervisor: Mgr. Pavlína Míčová
  • Reader: Mgr. et Mgr. Michael Franěk

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / field:
Theory of Interactive Media / Theory of Interactive Media