Bc. Aneta Schmidlová

Bachelor's thesis

Obsahová komunikace vybraných knihkupectví prostřednictvím sociálních médií

Content communication of selected bookstores on social media
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá obsahovou komunikací vybraných knihkupectví prostřednictvím sociálních médií. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část vychází z odborné literatury a informuje o stavu knižního trhu v České republice. Dále poskytuje vhled do problematiky obsahového marketingu, vysvětluje specifika komunikačních kanálů a poukazuje na potřebu obsahové strategie pro efektivní komunikaci …viac
Abstract:
The bachelor’s thesis deals with the content communication of selected bookstores through social media. The work is divided into two parts. The theoretical part is based on academic literature and informs about the state of the book market in the Czech Republic. The work also provides insight into the issue of content marketing, explains the specifics of communication channels and points to the need …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedúci: Mgr. Pavlína Míčová
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Michael Franěk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
Theory of Interactive Media / Theory of Interactive Media