Obsahová komunikace vybraných knihkupectví prostřednictvím sociálních médií – Bc. Aneta Schmidlová
Bc. Aneta Schmidlová
Bakalářská práce
Obsahová komunikace vybraných knihkupectví prostřednictvím sociálních médií
Content communication of selected bookstores on social media
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá obsahovou komunikací vybraných knihkupectví prostřednictvím sociálních médií. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část vychází z odborné literatury a informuje o stavu knižního trhu v České republice. Dále poskytuje vhled do problematiky obsahového marketingu, vysvětluje specifika komunikačních kanálů a poukazuje na potřebu obsahové strategie pro efektivní komunikaci …víceAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the content communication of selected bookstores through social media. The work is divided into two parts. The theoretical part is based on academic literature and informs about the state of the book market in the Czech Republic. The work also provides insight into the issue of content marketing, explains the specifics of communication channels and points to the need …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u75pv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. et Mgr. Michael Franěk
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Content marketing
Dominik Wünsch -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Content marketing in FinTech companies
Seakling Duong -
Content marketing v B2B
Michal Útlý -
Content marketing knihkupectví Martinus
Nikola Valuchová