Rozvíjení matematické gramotnosti pomocí softwaru GeoGebra ve stereometrii – Antonín DEMEL
Antonín DEMEL
Diplomová práce
Rozvíjení matematické gramotnosti pomocí softwaru GeoGebra ve stereometrii
Developing mathematical literacy using GeoGebra software in stereometry
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na zkoumání využití softwaru GeoGebra v kontextu výuky stereometrie na druhém stupni základní školy. Zahrnuje teoretická východiska, jako je role didaktiky matematiky, konstruktivismu ve výuce matematiky a specifika Hejného metody. Dále se zabývá analýzou digitálních technologií v rámci matematického vzdělávání a představuje podrobné pojetí softwaru GeoGebra a jeho …víceAbstract:
This thesis focuses on the exploration of the use of GeoGebra software in the context of teaching stereometry at the second level of primary school. It includes theoretical backgrounds such as the role of mathematics didactics, constructivism in mathematics education and the specifics of the Hejné method. It also discusses the analysis of digital technologies in mathematics education and presents a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Lilla Koreňová, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DEMEL, Antonín. Rozvíjení matematické gramotnosti pomocí softwaru GeoGebra ve stereometrii. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Matematika - Technická výchova
Práce na příbuzné téma
-
Rovnicové myšlení žáků vzdělávaných Hejného metodou
Zuzana Frkalová -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Role učitele a žáka ve výuce zlomků klasickou a Hejného metodou
Tereza Bendová -
Komparace vztahu žáků k matematice vzhledem k pohlaví v pátých třídách 1. stupně běžných základních škol, škol Montessori a žáků vyučovaných podle Hejného metody
Kateřina KALÍKOVÁ -
Akční výzkum: Výuka anglického jazyka u žáků s dyslexií na základní škole
Lucie Trčková -
Začlenění žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole praktické: akční výzkum
Martina Řehůřková -
Zlepšování vlastní výuky: akční výzkum se zaměřením na plánování výuky
Gabriela Havlínová -
Individuální akční výzkum zaměřený na práci s únikovými strategiemi a asertivitou
Nela SCHENKOVÁ