Marketingová strategie vybrané produktové řady – Lucie Šafářová
Lucie Šafářová
Diplomová práce
Marketingová strategie vybrané produktové řady
The Marketing Strategy of the Product Line
Anotace:
V dnešní době je pro společnosti, které chtějí prosadit svůj výrobek, stále více důležité mít propracovanou marketingovou i komunikační strategii. Podobné je to i na trhu léčiv, kde se navíc marketingoví specialisté potýkají s četnými omezeními. Cílem mé závěrečné práce je tedy analýza marketingové strategie vybrané produktové řady působící na farmaceutickém trhu. Součástí práce je i představení samotného …víceAbstract:
Nowadays, if the company wants to sell its products, it is very important to have a good marketing and communication strategy. It is very similar when we talk about pharmaceutical market where the marketing specialists have to face many complications connected with the pharmaceutical restrictions, too. The goal of the thesis is to analyze the marketing strategy of the pharmaceutical product line. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34385
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2013
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34385
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie produktu ve farmaceutickém průmyslu
Tereza Husinecká -
Marketingová strategie vstupu na Evropské trhy s portfoliem veterinárních produktů
Martin Franko -
Inovativní a efektivní nízkorozpočtová marketingová strategie společnosti Léčivé rostliny s. r. o. pro slovenský farmaceutický trh
Hana Pelikánová -
Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh
Jana Housková -
Koncept reklamní strategie / kampaně farmaceutické společnosti XY v roce 2010
Libuše Drešlová -
Marketingová strategie v oblasti farmaceutického průmyslu
David Terč -
Adaptace marketingové strategie dánské farmaceutické firmy H. Lundbeck A/S pro trh České republiky
Zuzana NÁMĚSTKOVÁ -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová