Volba vhodné strategie pro vstup vybrané společnosti na zahraniční trh – Alexandra Kotková
Alexandra Kotková
Bakalářská práce
Volba vhodné strategie pro vstup vybrané společnosti na zahraniční trh
Choice of a suitable strategy for the entry of a selected company onto a foreign market
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na volbu vhodné strategie pro vstup vybrané firmy na zahraniční trh, která se zabývá vývojem a výrobou hnojiv a pěstebních systémů pro hydroponické pěstování. Práce je rozdělená na část teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje malé a střední podniky, formy vstupu na zahraniční trhy, rizika a podpory v mezinárodním podnikání. V praktické části je představena …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the selection of a suitable strategy for the entry of a selected company onto a foreign market, which deals with the development and production of fertilizers and growing systems for hydroponic cultivation. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines small and medium-sized enterprises, forms of entry onto foreign markets, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
- Oponent: Marcela Gruzová, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOTKOVÁ, Alexandra. \textit{Volba vhodné strategie pro vstup vybrané společnosti na zahraniční trh}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/zmnimw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program:
Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Formy vstupu podniků na zahraniční trhy se zaměřením na franchising
Anna Kadlecová -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Internacionalizace rodinných podniků: Faktory a formy vstupu na zahraniční trhy
Marco Hahn -
Analýza aktuální situace na bosensko-chorvatských hranicích - se zaměřením na postupy pohraniční policie při nelegálním vstupu na území země
Tereza Vrablíková -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie
Dmitrii Kholodov -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický