Vývoj a struktura zahraničního obchodu Ruské federace v období let 2000 - 2007 – Martin Event
Martin Event
Bakalářská práce
Vývoj a struktura zahraničního obchodu Ruské federace v období let 2000 - 2007
The Structure and Development of Foreign Trade of Russia in the Period 2000 - 2007
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je „ Vývoj a struktura zahraničního obchodu Ruska v období let 2000 – 2007“. V úvodu práce je popsána teorie mezinárodního obchodu, komparativní výhoda a charakteristika ruské ekonomiky. Dále jsou zde charakterizovány základní ekonomické ukazatele Ruska. Analytická část popisuje vývoj zahraničního obchodu Ruska z pohledu komoditní a teritoriální struktury …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2009
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB57
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
- Vedoucí: Jiří Frank
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
EVENT, Martin. \textit{Vývoj a struktura zahraničního obchodu Ruské federace v období let 2000 - 2007}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/zmx2f7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Mezinárodní obchod s kokainem
Jiří Kratina -
Obchod a efektivní řízení obchodní činnosti ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )
Martin Štancl -
Zahraniční obchod ČR s vybranou komoditou (surovinou nebo výrobkem s vyšší přidanou hodnotou)
Michal Kubeček -
Zahraniční obchod Československa mezi dvěma světovými válkami
Lukáš Pernický -
Dopady Dohody o volném obchodu mezi Evropskou unií a Vietnamem (EVFTA) na obchod s kávou mezi EU a Vietnamem
Mai Trang Taová -
Fenomén svobodných přístavů a jejich dopad na mezinárodní obchod s uměním
Klára Saňáková -
Mezinárodní obchod prostřednictvím internetu
Vitalij Bezarov -
Mezinárodní obchod a umístění nového výrobku na evropský trh
Šimon Mikovčák