Emoční marketing v neuromarketingu – Bc. Kateřina Tučková
Bc. Kateřina Tučková
Diplomová práce
Emoční marketing v neuromarketingu
Emotional Marketing in Neuromarketing
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na "emoční marketing v neuromarketingu". Teoretická část se zabývá neuromarketingem, jeho metodami, emocemi, nákupním chováním spotřebitele a psychickými procesy zákazníka. Podrobněji se věnuje emocím a jejich uplatnění a v marketingové komunikaci. V praktické části je proveden vlastní neuromarketingový průzkum, pomocí experimentu a dotazování. Z průzkumu bylo zjištěno …víceAbstract:
The main object of this thesis is "emotional marketing in neuromarketing". The theoretical part focuses on neuromarketing, neuromarketing methods, emotions, customer shopping behaviour and customer mental processes. It deals in more detail with emotions and their application and in marketing communication. In the practical part is made neuromarketing research using experiment and questionnaire. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ai1t4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Smyslový marketing v neuromarketingu
Kateřina Tučková -
Efektivita reklamy v neuromarketingu
Kateřina Lazarčíková -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Emoce a jejich vliv na herecký projev
Hana Drozdová -
Emoce a násilná trestná činnost
Kristýna Junová -
Emoce ve vnitropodnikové komunikaci podniků
Jana Míková -
Subtest Líná Džina: Ověření metody pro měření schopnosti rozpoznat emoce z intonace u dětí mladšího školního věku
Karolína Umová -
Emoce a jejich vliv na spotřební chování.
Vendula Větrovcová