Bc. Kateřina Tučková

Diplomová práce

Emoční marketing v neuromarketingu

Emotional Marketing in Neuromarketing
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na "emoční marketing v neuromarketingu". Teoretická část se zabývá neuromarketingem, jeho metodami, emocemi, nákupním chováním spotřebitele a psychickými procesy zákazníka. Podrobněji se věnuje emocím a jejich uplatnění a v marketingové komunikaci. V praktické části je proveden vlastní neuromarketingový průzkum, pomocí experimentu a dotazování. Z průzkumu bylo zjištěno …více
Abstract:
The main object of this thesis is "emotional marketing in neuromarketing". The theoretical part focuses on neuromarketing, neuromarketing methods, emotions, customer shopping behaviour and customer mental processes. It deals in more detail with emotions and their application and in marketing communication. In the practical part is made neuromarketing research using experiment and questionnaire. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace