Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru – Bc. Michal Seifert, DiS.
Bc. Michal Seifert, DiS.
Diplomová práce
Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru
Corporate giving as a expression of cooperation between the commercial and non-profit sector
Anotace:
Práce se zaměřuje na téma společenské odpovědnosti firem, konkrétně firemního dárcovství. Obsahuje literární rešerši problematiky neziskového a komerčního sektoru, společenské odpovědnosti firem, firemní filantropie a firemního dárcovství. Praktická část se zakládá na kvalitativním výzkumu, konkrétně poznatků z polostrukturovaných rozhovorů realizovaných mezi zástupci neziskových organizací a s nimi …víceAbstract:
The thesis focuses on corporate social responsibility, namely corporate donation. It includes a literature review of non-profit and commercial sector issues, corporate social responsibility, corporate philanthropy and corporate donation. The practical part is based on qualitative research, namely the knowledge of semi-structured interviews conducted between representatives of non-profit organizations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SEIFERT, Michal. \textit{Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/zn41ho/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
29. 3. 2018